دوشنبه، 30 مهر 1403 - 11:19

فرمانده انتظامی استان البرز ؛

نقش راهداری در کاهش تصادفات قابل تقدیر است

پروژه های راهداری البرز نقش بسزایی در کاهش تصادفات جاده ای داشته است

آیین باور-فرمانده انتظامی البرز با تقدیر از مدیر کل راهداری استان گفت: اجرای پروژه های مختلف راهداری کمکی شایانی در کاهش تلفات تصافات جاده ای  کرده است .

  مراسم تجلیل از روسای پاسگاه های پلیس راه و روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با حضور  از سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز و علی زندی فر مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز برگزار شد .

  در ادامه سردار حمید هداوند گفت:اقداماتی که اداره  کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان انجام داده ماندگار بوده و با همکاری پلیس راه استان منجربه کاهش تلفات تصادفات جاده ای شده است. جا دارد از زحمات مهندس  زندی فر، معاونین و همکارانشان تقدیر و تشکر کنم.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به کسب رتبه اول کاهش تلفات و تصادفات جاده ای در ۵ ماه نخست سال ۱۴۰۳ تصریح کرد: با همکاری ،همدلی و هماهنگی میان دستگاه های متولی میتوان شاهد کاهش تلفات تصادفات جاده ای در سطح محورهای مواصلاتی استان باشیم .

سردار هداوند افزود: در این راستا ۲۳ درصد تصادفات فوتی کاهش داشته که این آمار نشان دهنده  اقدامات موثر ی بوده در این راستا برداشته شده است .

وی تصریح کرد: اجرای پروژه های راهداری در سطح محورهای مواصلاتی به ویژه در آزاد راه تهران-کرج -قزوین و محورهای کوهستانی نقش بسزایی در کاهش ترافیک و تصادفات جاده ای داشته است .

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: در برخی موارد نقاطی که باعث ایجاد ترافیک شده را با مدیر کل راهداری استان و رئیس پلیس راه  مطرح کردم که در کمترین زمان اصلاح هندسی انجام و بعد از مدتی  رفع گره ترافیکی انجام شد.

در پایان این مراسم از فرماندهان وروسای پاسگاه های پلیس راه و روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاد ه ای استان البرز با اهدای لوح از طرف اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و سردار هداوند فرمانده انتظامی استان البرز تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است در آخرین ارزیابی صورت گرفته توسط دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ؛ استان البرز رتبه اول در کاهش تصادفات محورهای برون شهری و روستایی را  در سطح کشور طی ۵  ماه نخست سال ۱۴۰۳  بدست آورد .

کدخبر: 2270

تعداد بازدید: 306