جمعه، 06 مهر 1403 - 14:57

آبفا البرز اعلام کرد:

تابستان 403 بدون تنش طی شد

استان البرز تابستان ۱۴۰۳ را با کمترین تنش آبی سپری کرد

آیین باور- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از سپری نمودن تابستان سال جاری با کمترین تنش آبی و افزایش ۲۵ درصدی رضایتمندی مشترکین از خدمات این مجموعه خبر داد. 

حمیدرضا نامداری با اعلام این مطلب بیان کرد: با نظرسنجی مستمر از مشترکین توسط دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان البرز، با به حداقل رساندن قطع جریان و یا افت فشار آب در سطح استان،شاهد افزایش ۲۵ درصدی رضایت مشترکین از خدمات مجموعه‌ای باشیم.

وی با تاکید بر اینکه قطع جریان و افت فشار آب در برخی مناطق طی تابستان ۱۴۰۳ به دلیل نقص فنی یا مشکلات زیرساخت تامین آب نبوده ، تاکید کرد: بخش عمده ای از اختلالات پیش آمده در آبرسانی به مشترکین به دلیل نوسانات و حوادث ‌موجود در حوزه تامین برق چاه های استان بوده است. 

وی افزود: از تابستان سال ۱۴۰۲ به منظور بهبود خدمات رسانی به عموم مردم و افزایش میزان رضایتمندی مشترکین ، اقدامات فنی و مهندسی هدفمند در قالب احداث، احیاء و تجهیز چاه، ارتقاء ظرفیت تصفیه خانه های آب شماره یک و دو، ورود بخشی از ظرفیت تصفیه خانه آب شماره ۳ کرج ، اقدامات اصلاحی در شبکه های آبرسانی  اجرایی شد. 

نامداری در خاتمه تصریح کرد: پیرو ارتباط مستقیم   مردمی و نظرسنجی انجام شده از سوی دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان البرز (مرکز ۱۲۲) ، شاهد افزایش رضایت ۳۷ درصدی مشترکین در موضوع مدت زمان رفع حوادث آب و فاضلاب ،افزایش ۲۴ درصدی از نحوه برخورد اکیپ های رفع حوادث و افزایش ۲۵ درصدی از روند پاسخگوئی و رفتار کارشناسان مرکز ۱۲۲ در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته می باشیم.

تنش آب مشکل در یافتن منابع آب شیرین برای استفاده است، که علت آن تخلیه منابع است. بحران آب وضعیتی است که در آن آب قابل آشامیدن و غیر آلوده در یک منطقه کمتر از تقاضای آن است. GEO-۲۰۰۰ تخمین می‌زند که در سال ۲۰۲۵، ۲۵ کشور آفریقایی از کم‌آبی یا تنش آب رنج خواهند برد.



کدخبر: 2167

تعداد بازدید: 974