دوشنبه، 26 شهریور 1403 - 11:39

سازمان پسماند کرج:

چرخ دستی غیر مجاز روزانه جمع آوری می شود

همکاری شهروندان از طریق سامانه 137، شماره تماس 026-32801082 امکان پذیر است.

با توجه به ممنوعیت جمع آوری پسماند و تفکیک زباله ها توسط چرخ دستی ها بصورت مستمر و روزانه چرخ دستی های غیر مجاز با مشارکت معاونت خدمات شهری شهرداری کرج جمع آوری می شود . 

  معاون فنی و اجرائی سازمان با اعلام این خبر افزود :  : با هدف جلوگیری از ایجاد آلودگی و نیز حفظ محیط زیست شهری، به منظور مدیریت صحیح جمع آوری پسماندهای خشک  جمع آوری مستمر چرخ های دستی در اولویت اجرایی این حوزه قرار گرفته است. 

وهاب کاتبی با بیان اینکه وجود چرخ دستی های جمع آوری غیر مجاز پسماند خشک در سطح شهر موجب ایجاد فضای نا امن در سطح شهر می شود افزود: آلودگی بصری شهری و محیط زندگی شهروندان از دیگر تبعات فعالیت غیرمجاز این عوامل می باشد. 

وی یادآور شد: فعالیت عوامل غیر مجاز و تفکیک مواد بازیافتی از پسماندهای شهری، موجب پراکنش پسماندها درسطح خیابان ها، کوچه ها، جوی های آب و در مجموع معابر اصلی شهری شده که این موضوع باعث زحمات فراوان به پاکبانان فعال ونهایتاً تحمیل هزینه های سنگین بر مدیریت شهری می گردد. 

کاتبی تاکید کرد: طرح جمع آوری چرخ دستی های غیر مجاز در سطح شهر به شکل مستمردر دستور کار این حوزه قرار گرفته است . 

معاون فنی و اجرائی  سازمان با اشاره به اینکه چرخ دستی های سطح خیابان به صورت یکپارچگی جمع آوری شدند، گفت: از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده چرخ دستی در سطح کلانشهر کرج موضوع را از طریق راه های ارتباطی سازمان، گزارش کنند. 

 

وی در پایان افزود: انتظار داریم هریک از شهروندان در صورت مشاهده موارد فوق از طریق یکی از راه‌های ارتباطی سازمان مدیریت پسماند اعم از سامانه 137، شماره تماس 026-32801082 و یا  pasmand.karaj@gmail.com ارسال کنند.

کدخبر: 2137