دوشنبه، 26 شهریور 1403 - 11:22

گرامیداشت روز آتش نشان در فردیس

برنامه های ویژه مدیریت شهری به مناسبت روز آتش نشان تشریح شد

آیین باور - رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی  شهرداری فردیس ضمن تشریح  برنامه های۷ مهر، روز آتش‌نشانی و ایمنی، از برگزاری مراسم بزرگداشت این روز خبر داد.

 حسین عاشوری در نشست هماهنگی برگزاری مراسمات ویژه روز آتش نشان، در خصوص این خبر اظهار کرد: به مناسبت ۷ مهر روز آتش‌نشان و به پاس خدمات و زحمات شبانه روزی آتش‌نشانان برای حفظ جان و مال شهروندان، مراسم بزرگداشتی با حضور مسوولان شهرستان و مدیران شهری برگزار وتقدیراز همه کارکنان این سازمان  به ویژه  آتش نشانان نمونه، بازنشسته ، ایثارگر ونفرات برتر مسابقات ورزشی عملیاتی تجلیل می شوند.

وی برگزاری رژه خودرویی و نمایش توان عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس  در سطح شهر، تبیین خدمات و اقدامات این سازمان در قالب ویدیو و ارائه گزارش عملکرد یکساله سازمان را از جمله برنامه‌های ویژه این مناسبت برشمرد.

عاشوری ترویج فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث را از جمله اهداف و برنامه های مستمر سازمان آتش‌نشانی شهرداری فردیس برشمرد و گفت:  علاوه بر برنامه های آموزشی که در طول سال در مدارس و محلات مختلف شهر برگزار می شود،  به مناسبت ۷ مهرماه، توزیع  کتاب‌ و بروشورهای آموزش شهروندی در بین نمازگزاران در نماز جمعه روز ششم مهرماه در دستور کار قرار دارد.

وی افزود:  گلباران مزار شهدا توسط آتش‌ نشانان، حضور در نماز جمعه و تقدیر از تیم ها و دیدار با خانواده های معظم شهدا از جمله برنامه های سازمان آتش نشانی فردیس است که به مناسبت هفتم مهرماه در طول یک هفته اجرایی می شود.


 


کدخبر: 2134