جمعه، 09 شهریور 1403 - 01:15

با ارزش ۷۰میلیارد تومان،

تجهیزات هنرستان های البرز خریداری شد

خرید 700 میلیارد ‌ریالی تجهیزات برای هنرستان‌های البرز.  


مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: یکی از مهمترین اقدامات انجام شده در سه سال گذشته خریداری ۷۰۰ میلیارد ریال تجهیزات برای به روزرسانی هنرستانهای استان البرز بوده است.

علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در نشست خبری که صبح امروز در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، با اشاره به تبریک هفته دولت اظهار داشت: معمولا مجموعه اقدامات آموزش و پرورش در فصل تابستان بسیار بالا بوده تا آمادگی لازم را برای شروع سال جدید داشته باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیا اینکه در دولت سیزدهم 97 پروژه آموزشی به سرانه های استان البرز افزوده می شود که 66 پروژه آن مدرسه بوده است، گفت: 730 میلیارد ریال تجهیزات برای هنرستان‌های استان خریداری شده است که در حال ارسال به مراکز هستیم.
وی با اشاره به اینکه امسال بیشترین جذب نیروهای آموزشی را در آموزش و پرورش داشته ایم، افزود: امسال 18 پروژه ورزشی و آموزشی در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه در برخی حوزه ها برای سال جدید 90 درصد اقدامات انجام شده است، خاطرنشان کرد: برای اولین بار در استان البرز 2 استخر دانش آموزی مورد بهره برداری قرار می گیرد.
حجر‌گشت با توجه به اینکه هدف گذاری ما در سال جدید این است که کلاسی بدون آموزگار در استان البرز نباشد، بیان کرد: برخی از کلاسها در برخی از مناطق مانند فردیس، کمالشهر و مهستان تراکم جمعیتی دانش آموزی زیادی دارند که آن هم به دلیل مهاجر پذیر بودن این استان است که امیدواریم با تمهیدات انجام شده این مشکلات نیز مرتفع گردد.
وی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم 97 پروژه آموزشی به سرانه های استان البرز افزوده می شود که 66 پروژه آن مدرسه بوده است، خاطرنشان کرد: 730 میلیارد ریال تجهیزات برای هنرستان‌های استان خریداری شده است که در حال ارسال به مراکز هستیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اینکه برگزاری امتحانات نهایی دهم، یازدهم و دوازدهم که غریب بر 73 هزار نفر بوده در امتحانات نهایی شرکت کرده اند، گفت: امسال برای اولین بار به صورت مرتب در مدارس ابتدایی هفته ای 2 روز شیر توزیع شد.

حجر‌گشت با اشاره به اینکه هنوز علارقم پیگیری های متعدد  که شده است هنوز دستورالعمل در ارتباط با ثبت نام دانش آموزان اتباع اعلام نشده است، بیان کرد: در سال گذشته 25 هزار نفر دانش آموز اتباع در مدارس استان البرز تحصیل کرده اند.


کدخبر: 2087