پنجشنبه، 08 شهریور 1403 - 16:46

به میزبانی آبفا البرز:

کارگروه منطقه ۵ کشوری برگزار شد

سومين کارگروه کیفی منطقه ۵ کشوری شرکت های آب و فاضلاب برگزار شد.

آیین باور_ مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان البرز از برگزاری سومین کارگروه کیفی منطقه ۵ شرکت های آب و فاضلاب کشور با حضور نمایندگان شرکت آبفا استان های تهران ،گیلان،مازندران ،سمنان و قزوین به میزبانی شرکت آبفا البرز خبر داد.

حمیدرضا نامداری در این خصوص گفت: تبادل دانش و اطلاعات و هم افزايى استان ها در پيشرفت و ارتقاء كمى و كيفى تجهيزات و پايش كيفيت آب و فاضلاب اثربخش بوده و تمامى اقدامات مركز پايش كنترل كيفى آب و فاضلاب البرز به منظور ارتقاء دانش و تجارب صنعت آب و فاضلاب مدون مى شود. 

وی افزود: با توجه به داشتن تجهیزات و ظرفیت‌های مطابق استاندارد بین المللی و توانمندی موجود در نیروهای متخصص مستقر در مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب استان البرز ، این شرکت آمادگی ایجاد زمینه هم افزایی با سایر شرکت های آبفا منطقه را دارد. 

مدیر عامل آبفا البرز بیان کرد: برگزارى کارگروه ها و گردهمايى های مشترک با حضور نمايندگان شركت های آبفا سراسر کشور مى تواند در زمینه ارتقاء روش ها و به روز رسانی تجهيزات موثر باشد و ما را در مسیر دستيابى به اهداف مشترک یاری رساند.

وی ضمن ابراز خرسندی از توفیق میزبانی سومین کارگروه منطقه ۵ کشوری شرکت های آبفا ، بر جایگاه ارزشمند و نقش بی بدیل تلاشگران حوزه پایش سلامت آب و فاضلاب شرکت های آبفا در ارائه خدمات بهینه به مردم و تضمین بهداشت و سلامت جامعه تاکید کرد. 

در ادامه این جلسه، مهتاب باغبان، مدير مركز پايش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب استان تهران و رييس كارگروه منطقه اى در سومين كارگروه كيفى منطقه ۵ كشورى، ضمن قدردانی از میزبانی شایسته استان البرز عنوان کرد: استان های البرز و تهران به دلیل همجواری با یکدیگر تعاملات ارزنده ای در مباحث متعدد به ویژه در برگزاری ‌دوره ها و کارگاه های آموزشی داشته و استان البرز به جهت شرایط جمعیتی ،جغرافیایی و مجاورت با پایتخت، با محدوديت در تامین و توزیع آب مورد نیاز مشترکین منطقه مواجه است.  باغبان تصریح کرد: تغییرات و پیشرفت آبفا استان البرز در حوزه های مختلف به ویژه در زمینه پایش و نظارت و کیفیت آب و فاضلاب طی یک سال اخیر چشمگیر و قابل تحسین است.

گفتنی است: پس از پایان سومین نشست کارگروه کیفی منطقه ۵ کشوری ، اعضاء و مدعوین در محل تصفیه خانه آب شماره ۱ کرج حاضر و علاوه بر آشنایی با روند اجرا و عملکرد فیلترهای سرامیکی به‌کار رفته در فرآیند تصفيه آب ، از این تصفیه خانه بازدید کردند. 

کدخبر: 2082