پنجشنبه، 01 شهریور 1403 - 13:01

در قالب برنامه آموزشی:

تفکیک از مبدا به اسلام آباد رسید

ایستگاه آموزشی تفکیک از مبدا به اسلام آباد رسید

آیین باور_امیرحسین خدابنده، در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی تفکیک از مبدا که در مرکز آسمان نما برگزار شد، گفت: در پی استقبال شهروندان از طرح‌های آموزشی، کارگاه آموزشی تفکیک از مبدا ویژه کودکان و نوجوانان اسلام آباد برگزار شد.

این مقام مسئول یادآور شد: در این کارگاه یک روزه که در ساکنین و کودکان محله اسلام آباد با موضوعات کاهش تولید زباله، بازیافت و مراحل بازیافت، عدم رها سازی زباله در معابر و خیابان ها با هدف داشتن یک محله خوب و با نشاط آشنا شدند.

وی با اشاره به اینکه مباحث آموزشی به صورت ویژه در دستورکار رئیس محترم سازمان قرار دارد، اضافه کرد: بخش عمده ای از شرح وظایف سازمان مدیریت پسماند در حیطه آموزش و فرهنگ‌سازی تعریف شده است.

همچنین در نظر داریم کارگاه‌های آموزشی را به صورت متناوب در مناطق کمتر توسعه یافته کلانشهر کرج برنامه ریزی و اجرا کنیم. خدابنده گفت: برنامه‌هایی همچون مهر پاک، سه شنبه‌های آموزشی، پاکبان محرم، نه به پلاستیک از جمله اقدامات و پویش‌های فرهنگی سازمان است که در مسیر فرهنگ‌سازی اقشار مختلف برنامه ریزی شده است.

گفتنی است در حاشیه این برنامه ضمن برگزاری مسابقه و نقاشی که با مفاهیم پسماندی تعریف شده بود، به برنده‌های مسابقات جوایزی اهدا شد.


کدخبر: 2064

تعداد بازدید: 1611