دوشنبه، 29 مرداد 1403 - 17:51

مدیرکل بازرسی آبفا کشور:

فساد نهادینه شده باید مرتفع شود

دستور کار اداره کل بازرسی البرز شناسایی و برخورد قاطع و با فسادهای نهادینه شده بخش ساخت و ساز غیرمجاز است.

آیین باور _نشست مشترک مدیر کل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آبفا کشور با مدیر کل بازرسی استان البرز برگزار شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز و محمد امجد مدیر کل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آبفا کشور که طی سفر یکروزه به استان آمده بود گفتگو کردند.

 به گفته حمید رضا نامداری مدیر کل بازرسی استان از اقدامات انجام شده توسط شرکت آبفا که منجر به کاهش تنش آبی چشمگیر و قابل توجه در سطح استان گردید قدردانی کرد. 

وی افزود: در ادامه این دیدار، مدیر کل بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مهندسی آبفا کشور نیز ضمن قدردانی از توجه ویژه و حمایت مدیران ارشد استان به موضوع مدیریت مصرف و حفظ منابع آبی ، آمادگی اداره کل بازرسی شرکت مهندسی آبفا کشور جهت پذیرش رهنمودها و تعامل بیش از پیش با اداره کل بازرسی استان البرز در مسیر بهبود خدمات رسانی و افزایش سطح رضایت مندی مشترکان در حوزه آب و فاضلاب را اعلام داشت. 

لازم به ذکر است: در ادامه نشست مذکور، حاجی مشهدی هدف و دستور کار اداره کل بازرسی استان را شناسایی و برخورد قاطع و سریع با فسادهای نهادینه شده در البرز بخصوص در بخش ساخت و سازهای غیرمجاز خارج از بافت مسکونی و ایجاد باغ ویلاهای اشرافی و جلوگیری از ایجاد انشعابات غیرمجاز آب، برق و گاز دانست و خواستار تقویت نظارت درون سازمانی در صنعت آب و برق استان شد. 

کدخبر: 2053

تعداد بازدید: 1748