جمعه، 19 مرداد 1403 - 00:27

پليس البرز خبرداد:

رمزگشايی از 83 فقره سرقت خودرو

سارقی که آزاد شد، باند سرقت تشکیل داد.

فرمانده انتظامي استان با اشاره به دستگيري اعضاي باند 2 نفره سرقت لوازم خودرو در سطح استان، گفت: متهمان در تحقيقات تکميلي به ارتکاب 83 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان‌هاي کرج و فرديس اعتراف کردند 

سردار "حميد هداوند" با اعلام اين خبر گفت: در پي اقدامات اطلاعاتي کارآگاهان پليس آگاهي استان مشخص شد که يکي از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌اي سطح استان که به تازگي از زندان آزاد شده، با تشکيل يک باند 2 نفره اقدام به سرقت لوازم خودرو در سطح استان مي‌کند. 

 وي افزود: با انجام اقدامات فني و پليسي مخفيگاه متهم در شهرستان فرديس شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي نامبرده به همراه يکي از همدستانش در عملياتي ضربتي دستگير شد. 

  فرمانده انتظامي استان البرز اضافه کرد: متهمان پس از انتقال به پليس آگاهي، در تحقيقات تکميلي با مشاهده مستندات غير قابل انکار ماموران چاره‌اي جز بيان حقيقت در پيش پاي خود نديده و به ارتکاب 83 فقره سرقت لوازم خودرو در سطح استان اعتراف کردند. 

 ارشدترين مقام انتظامي استان البرز با اشاره تلاش کارآگاهان براي شناسايي مالباختگان اين پرونده، خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهي از سرقت‌هاي به وقوع پيوسته به واسطه بي‌توجهي شهروندان به نکات ايمني بوده است. 

سردار هداوند در پايان از معرفي متهمان به مراجع قضائي خبر داد و گفت: استفاده از پارکينگ‌هاي شخصي و عمومي و عدم پارک خودرو در مناطق خلوت و کم تردد مي‌تواند از وقوع سرقت خودرو و لوازم خودرو پيشگيري کند

کدخبر: 2007

تعداد بازدید: 1159