جمعه، 19 مرداد 1403 - 00:06

مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز

تقدیر مدیران از خبرنگاران مورد تاکید است

مدیران دستگاههای اجرایی جهت تقدیر از خبرنگاران برنامه ریزی کنند

مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز بر لزوم برنامه ریزی و هماهنگی مدیران دستگاههای اجرایی جهت تقدیر از فعالان عرصه اطلاع رسانی در هفته خبرنگار تاکید کرد. 

حمیدرضا رضایی مدیرکل روابط عمومی استانداری با اشاره به آغاز هفته خبرنگار گفت: بدون شک این مناسبت فرصت مغتنمی است برای تبریک و تقدیر از همه خبرنگاران، عکاسان، نویسندگان و روزنامه نگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی که با تلاش صادقانه در مسیر تنویر افکار عمومی، پاسداشت حقیقت و حریت، بسط اخلاق مدنی و شهروندی، اعتلای استان و توسعه و پیشرفت روز افزون جامعه فعالیت می کنند. 

حمیدرضا رضایی  افزود: حفظ و ارتقای این جایگاه خطیر و ارزشمند در جامعه در گرو تعامل و همکاری دو سویه، همدلانه و پیشرونده  اصحاب رسانه و خبر از یک طرف  و مدیران و مسوولان بخش ها و حوزه های مختلف از طرفی دیگر است. 

مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری البرز خطاب به مدیران دستگاههای اجرایی بیان کرد: در راستای تکریم از این قشر فرهنگی و تلاشگر و اعتلای جایگاه خبر و رسانه نسبت به برنامه ریزی و هماهنگی در خصوص تجلیل و تقدیر شایسته از خبرنگاران و فعالان این عرصه که زحمت اطلاع رسانی و  انعکاس دستاوردها و خدمات مرتبط به آن دستگاه و سازمان را به دوش می کشند اقدام کنند.

کدخبر: 2003

تعداد بازدید: 982