شنبه، 19 آذر 1401 - 14:39

استاندار البرز: 85 درصد جذب اعتبار استانی بعهده مدیران است / متقاضیان پروانه قولنامه ای تعیین تکلیف می شوند

رقم بزرگ ۸۵ درصدی باقی اعتبارات باید توسط ادارات و سازمان ها بواسطه ارائه طرح و پروژه، جذب شود.

آیین باور - استاندار البرز با اعلام انتظار از لزوم جدیت مدیران در جهت افزایش اعتبارات خاطرنشان کرد: .با بهره گیری از روابط موجود در وزارتخانه متبوع حداکثر بهرمندی از بودجه را مد نظر داشته باشید.

عبداللهی که میزان واگذاری اختیارات توزیع بودجه استان به سازمان مدیریت برنامه ریزی استان را ۱۵تنها درصد اعلام کرد افزود: رقم بزرگ ۸۵ درصدی باقی اعتبارات باید توسط ادارات و سازمان ها بواسطه ارائه طرح و پروژه، جذب شود.

وی افزود: نسبت به جذب اعتبارات تعهد و تعصب داشته باشید که تنها راه برون رفت از عقب ماندگی های استان در سرانه ها و زیرساخت است.

اراضی قولنامه ای دارای پرونده برای ساخت پروانه می گیرند

استاندار البرز گفت: از مدیران دستگاه های خدمات رسان استان انتظار می رود که با توجه به مصوبه اخذ شده، طی اقدامی ویژه برای نصب انشعابات موقت ساخت و ساز های فاقد پروانه در محله های محروم اقدام کنند.

عبداللهی افزود: پیرو این اقدام، توفیق یافتیم با پیگیری‌های جدی از طریق دیوان عدالت اداری، جهت اعطای پروانه ساخت برای اراضی قولنامه ای که در سنوات گذشته تشکیل پرونده و و اقدام در جهت اخذ جواز، داشته اند موافقت دریافت کنیم.

وی ادامه داد: شهرداران با توجه به اشرافی که در خصوص چنین پرونده هایی دارند، باید در خصوص رسیدگی به پرونده های معطل مانده، اقدام کنند.

استاندار البرز افزود: امید است با توجه به اقدامات و تلاش هایی که با احصا نیازها و مطالبات مردمی در دستور کار قرار داده‌ایم، بتوانیم موجبات ارتقا رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.

کدخبر: 1036

خبرنگار: فریبا کلاهی