بازاریابی دیجیتال اهرم رشد گردشگری است
بازاریابی دیجیتال در البرز،باید به خدمت صنعت گردشگری گرفته شود.
آیین باور - معاون گردشگری میراث البرز، در راستای گردشگری هوشمند خلاق گفت: بومگردی و اسکان دراقامتگاههای بومگردی استان از جمله مسائلی است که چنانچه با استفاده از فضای مجازی و دیجیتال معرفیشوند، علاوه بر ساماندهی، بستر نظارت بر فعالیتهایشان افزوده می شود.
علی محمدی گفت: بازاریابی گردشگری هوشمند در فضای دیجیتال، گردشگری تجربه گرا را با علاقه مندان به اشتراک می گذارد، سرعت خدمات را افزایش می دهد و هزینه بازاریابی گردشگری را کاهش میدهد
پی نوشت
از جمله فواید گردشگری دیجیتال می توان به موارد زیر اشاره کرد:
رهگیری چمدانها
از بزرگترین دغدغههای سفر گم شدن چمدان است .با داشتن گوشیهای هوشمند میتوان این مساله را حل کرد. فرودگاههایی نظیر مک کاران ترمینال ۳ در لاس وگاس با ضمیمه کردن یک تراشه تشخیص فرکانس رادیویی برای چمدانها اطمینان حاصل می کنند بستههای گردشگران گم نمیشوند، شرکت بلو اسمارت طرحی نوین برای چمدانها ابداع کرده است که میتوانند کنترل و با استفاده از برنامههای تلفنهای همراه رهگیری شوند.
خودکار شدن
با این تکنولوژی پرواز را آنلاین رزرو می کنیم و تمام مراحل مربوط به صدور ویزا را که امروزه برخی از کشورها اجرا میکنند به صورت الکترونیکی طی می شود. این موارد که از سیاستهای مربوط به تسهیل سفر به شمار میروند، میتوانند بر رشد گردشگران ورودی به آن منطقه اثر مثبت بگذارند و آن را افزایش دهند.
کدخبر: 1024
خبرنگار: فریبا کلاهی
نویسنده: فریبا کلاهی
تعداد بازدید: 2003